2017/10/08

Październikowy urlop

Na chwilę zniknęłam, ale już wracam do żywych. Co robiłam, kiedy mnie nie było? Udowadniałam sobie, że wszystko muszę robić na opak i nawet na wakacje wyjeżdżam tuż po zamknięciu sezonu. Tak, mili moi, na swoje pierwsze od niepamiętnych czasów wakacje wyjechałam w październiku. I nie, wcale nie były to żadne gorące kraje - wraz z Panem Kudłatym postanowiliśmy spędzić ten czas nad polskim morzem. Najmłodszy smyk został z babcią, a my wraz z córką ruszyliśmy na podbicie lotniska. Szczerze trochę się bałam reakcji młodej na ten tłok, kontrole itd., ale naprawdę nie było tak źle - celniczka poprosiła ją, żeby przeszła do niej przez bramkę, a ta dziarskim krokiem ruszyła w jej stronę i... przytuliła z całych sił.

Po dotarciu do Gdańska pojawił się kolejny problem - w końcu mamy październik i wszystkie atrakcje są już dawno zamknięte, a przecież nie będziemy cały czas siedzieć na zimnej plaży. Postawiliśmy na ZOO i to był prawdziwy strzał w dziesiątkę. Amelka uwielbia wszelakie zwierzaki, więc miała mnóstwo uciechy.
Ale tak ogólnie to poza sezonem jest naprawdę fajnie - byliśmy jedynymi ludźmi na cały ośrodek wypoczynkowy :)

Niestety nie dało rady wziąć aparatu, bo bazowaliśmy jedynie na bagażu podręcznym i po prostu nie było miejsca na taki spory ładunek, więc postanowiłam dla odmiany porobić trochę zdjęć telefonem. Może i jakość jest gorsza, ale z racji tego, że komórkę mam zawsze pod ręką, to mogłam uwiecznić więcej chwil.

1. po za sezonem fajnie jest, może i ja uskutecznię jakiś wypad... tak bardzo bym chciała

2. Lepsze takie październikowe wakacje niż żadne - te nie muszą być tylko latem ;) Taki wypad również moze być cudowny i udany i świetnie, że Wasz taki był :) Poza tym nudno nie było a Amelka z pewnoscią sprawiła Wam dodatkowych wrażeń :D

3. Rzeczywiście dziwną porę na wakacje sobie wybraliście,gdy leżąc na plaży można odmrożeń dostać,ale jak patrzę na zdjęcia to jednak te wakacje wam się udały,a te żółwie jakie przysłałaś mi na Facebooku są tego najlepszym dowodem :-) Najważniejsze że sobie trochę odpoczęliście od codzienności.

1. Nad Bałtykiem to i latem można odmrożeń dostać ;P
      Żółwie przebijają wszystkie inne atrakcje xD

4. Urlop urlopem ale lubię wypady jesienne, żeby oderwać się trochę od pracy.

5. Poza sezonem jest super, żadne Janusze czy Grażyny nie psują człowiekowi nerwów! :D Każdy wyjazd, choćby krótki pozwala trochę wychillować, sama chętnie bym się wybrała gdzieś na parę dni :(

6. Byłaś w moim mieście :) Uwielbiam październik. Cisza, spokój, pogodę można mieć jeszcze w miarę ok, poprzedni weekend był całkiem przyjemny. Wpadaj częściej :)

1. O, nie wiedziałam :)
      Na szczęście trafiliśmy na ostatnie podrygi w miarę dobrej pogody :)

7. Gdańskie ZOO jest piękne. Też pojechaliśmy na pierwsze wakacje od kliku lat po sezonie do Gdańska. U nas pogoda była troszkę lepsza. Zawsze warto odpocząć!

1. Ładne, ale podobno Wrocławskie jest naj. Ja tam i tak ZOO nie lubię ;D

8. jak dla mnie super foty! nie widac wcale że z telefonu - talent sie broni każdym sprzętem.

9. Gdańsk po sezonie jest o wiele spokojniejszy. A pogoda przez cały sezon była dość porównywalna do tej jaka jest teraz;)

10. Każda pora nad polskim morzem jest dobra, bo zawsze ma swój urok :)

11. Morze jesienią jest piękne lecz wietrzne. Pozdrawiam również z nad morza ;)

12. Ładne zdjęcia i wcale nie odbiegają jakością od tych z aparatu :) Każdy wypoczynek jest dobry nawet ten w październiku, morze zachwyca cały rok. :D

13. Mimo wszystko udały Ci się te zdjęcia :) A jeśli nad morze to chyba tylko poza sezonem. Ja dziś akurat napisałam o ośrodkach wypoczynkowych w sezonie.

1. Dziękuję :)
      Właśnie przeczytałam i cieszę się jeszcze bardziej, że mnie te dodatkowe atrakcje ominęły ;D

14. Byłaś tak blisko i mnie nie odwiedziłaś, nieładnie :D

1. W ogóle chyba nikomu nie mówiłam o tym wyjeździe. Spontaniczny wypad :)

15. Marzy nam się morze jesienią, żeby sobie na przypływ popatrzeć. ^^ Ale w tym roku przez ślub nie ma szans na taki wypad, jednak za rok już na pewno pojedziemy. :D
    Kurcze fajnie mieć cały hotel dla siebie. :D

1. Nie wiem do którego wątku odnosi się Twoje pytanie. xD

2. A zgadnij co mi B. wczoraj powiedział :P Że może w jakiś weekend jeszcze przed ślubem wyskoczymy nad morze np. xD

3. Czyżby czytał blogi? ;D

4. W życiu bym go o to nie podejrzewała. :D Ale jak to mówią - nic nie wiesz na pewno :P

5. Także tego... w razie czego - B. pozdrawiam Cię serdecznie ;D

6. Hahah, dołączam do pozdrowień! :D

7. No to teraz czekamy na pozdrowienia zwrotne ;D

8. Czuję, że możemy się nie doczekać. :P

16. (...) na pewno jest mniej osób! A to duży plus. Piękne 📷 i zazdroszczę odpoczynku - buziaki

17. Poza sezonem też jest fajnie :)
    Mimo braku aparatu zdjęcia z telefonu wyszły bardzo ładnie :)

18. Ciekawy pomysł na wycieczkę :) Dobrze, że na lotnisku było wszystko ok, teraz to nie wiadomo czego się spodziewać :)
    Pięknie ukazana jesień nad morzem:) Jakoś ładniej niż w tym naszym mieście ;p

Dokładnie, zaszybko ludzie żyją,a trzeba wyluzować.

19. Po sezonie zawsze najlepiej. Wszystko można sobie obejrzeć "na spokojnie". Nie ma tłoków i pchających się ludzi z każdej strony. Bardzo dobry pomysł z tym urlopem po sezonie :)
    zmienicswiat.blogspot.com

1. Na spokojnie? Z rozbrykaną dwulatką? Masz poczucie humoru ;)

20. e tam, udane wakacje wcale nie muszą być w sezonie ;) ładne zdjęcia :)

21. Ja też chcę nad morze... :)
    Zdjęcia jak zawsze świetne :) Wcale nie widać, że były robione telefonem.
    Wyobraziłam sobie Twoją córeczkę i ta scena mnie rozczuliła :)

1. To realizuj to marzenie :P
      Dziękuję bardzo :)

2. To nie takie łatwe. Miałam jechać z narzeczonym, to nie dostał tyle wolnego :(

3. A chociaż na jeden dzień? :)

22. Chętnie pojechałabym sobie nad morze. Chyba już nawet nie pamiętam, kiedy byłam... ;) Zdjęcia piękne, nawet jeśli robione telefonem to widać, że masz do tego rękę.

23. Bardzo ładne zdjęcia ;) Ach, mi się marzy taki właśnie urlop po sezonie. Trochę tak się zastanawiam nad Florydą, gdzieś w kwietniu...ale tam to sezon turystyczny jest chyba cały rok...

1. Floryda jest duża, więc może tam nie odczuje się takiego ścisku jak nad Bałtykiem? :)

24. Ładne zdjęcia, mimo robienia telefonem :) A Zoo to zawsze fajny pomysł na spędzenie czasu.

25. To cudownie, że mogliście pojechać sobie na mały urlopik. Ja bardzo lubię jeździć albo przed sezonem, albo po bo wtedy jest najmniej ludzi i najlepiej się wypoczywa :)
    Cudowne zdjęcia, po prostu magia Polski :)

26. O matko! To faktycznie mogliście mieć przekichane :D dobrze że w burce nie byłaś ::D

27. Wypad do Zoo nie może nie być strzałem w dziesiątkę , jeżeli wyjeżdżam gdzieś gdzie są ogrody zoologiczne to musze tam być xD
    A wakacje po sezonie są super byłam w tym roku pod koniec września :)

28. Chętnie wybrałabym się na taki po sezonowy urlop. Jeju moim marzeniem jest pójście do Zoo.. jeszcze nie miałam okazji :/
    Mój blog.

29. Śliczne zdjęcia, jak widać poza sezonem wakacje też mogą być fajne :)

1. Dziękuję :)
      Poza sezonem właśnie najlepiej się odpoczywa :)

30. Fajnie, że wyjazd się udał :) Mi się tęskni za słoneczkiem i nie pogardziłabym urlopem gdzieś na ciepłej wyspie <3

31. Uwielbiam nasze morze poza sezonem. Jest spokojnie, cicho i niezwykle nastrojowo. Mieliście bardzo dobry pomysł!

32. Co za babka , hahahah :D Dobrze, że znał angielski :P
    Faktycznie musi wyglądać jak obcokrajowiec, chociaż w sumie mamy dużo mniejszości etnicznych w pl i można się zdziwić ;p

33. Morze ma cudowny klimat o każdej porze roku <3

34. Też bym chciała tam pojechać :) Zdjęcia robione z samolotu są świetne :D

35. Każdy zasługuje na urlop,piękne zdjęcia <3

36. Zazdroszczę! Wyjechałabym gdziekolwiek! :) A morze mi się marzy już jakiś dłuższy czas

37. Zawsze chciałam pojechać nad morze poza sezonem, być samemu na plaży! Pozdrawiam :)

38. Myślę, że morze jesienią ma swój niepowtarzalny urok :)

39. Ja w ogóle trafiłam nad morze w miejsce, w którym w środku sezonu na początku sierpnia byliśmy na plaży wieczorem niemal sami, gdzieś w oddali widząc tylko biegające dzieci. Ale... dlaczego Ty mi to teraz robisz? Tak marzę o chociaż chwili spokoju, a Ty mi tu z takimi widokami wyskakujesz...

1. Ooo! To super tak. Nie dość, że ciepło, to jeszcze bez innych ludzi :)
      Przepraszam :(

40. Bardzo ładne zdjęcia i powiem, że czasami lepiej być jednymi osobami w sezonie bo nie musisz mijać tłumu ludzi na ulicach i w różnych miejscach ;) Chętnie pojechałabym nad morze, ale najpierw zaliczę góry!!

1. Dziękuję bardzo :)
      Przynajmniej ma się trochę więcej spokoju :)
      Zazdroszczę Ci tych gór. Mi się one marzą już od kilku lat...

41. Też bym chętnie gdzieś wyjechała.
    Bardzo ładne zdjęcia. :)

42. Jejku. Jakie piękne zdjęcia. Naucz mnie takie robic!

43. Z jednej strony wakacje poza sezonem nie są złe. Brak kolejek, cała plaża tylko dla Was... :)

44. Zdjęcia śliczne - i to bez znaczenia, że robione komórką. Wzięłam na swoje 10 dniowe wakacje aparat... A tym samym dodatkową torbę i obciążenie... A jak przyszło co do czego - aparat zostawał na kwaterze ;-) Nieporęczny, dużo, zajmował miejsce, podczas długich eskapad przeszkadzał... I jeszcze strach,że się go gdzieś zostawi... wybieram więc komórkę i gorszą jakość zdjęć ;-)

45. Wspaniałe zdjęcia! Piękny urlop.