2017/11/11

Jesienne kadry

W końcu wybraliśmy się na spacer. Od kilku dni chodzi za mną wizja postu ze zdjęciami, ale kompletnie nie miałam kiedy się na nie wybrać. Cieszyłam się na to wyjście i nagłe pogorszenie pogody trochę zepsuło mi nastrój, bo już myślałam, że nic z tego nie będzie, ale na szczęście przerwy między deszczami / gradem były na tyle spore, że mogliśmy się we czwórkę przejść i przy okazji porobić parę zdjęć tegorocznej jesieni, która pomimo tego, że jest wyjątkowo deszczowa, to ma swój niepowtarzalny urok.


A na końcu tęczy znalazłam...

111 komentarzy:

  1. Potrafisz uchwycić ten moment :) Piękne zdjęcia ;)
    Filmik mi się nie wyświetla ale widziałam na facebooku. Tego kogoś to trzeba za j**a powiesić na trzepaku i niech tak podynda.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak właśnie myślałam, że Ci się nie wyświetli, bo dodawałam go tą samą metodą co Kudłaty swoje losowanie. Jedyna różnica jest taka, że nie musiałam tego dzielić ;D

      Usuń
    2. Windows się nie aktualizuje i to dlatego...

      Usuń
    3. Aaa! Bo Ty masz tego, co go Microsoft porzucił, tak?

      Usuń
    4. Bingo! Nie chciał biedaka ;P

      Usuń
    5. Mi się jakoś tak trafia, że ciągle na nowe przechodzę - na starym lapku 8.1, a obecnie 10 :)

      Usuń
    6. To też nie jest dobre... moja siostra w starym laptopie miała taką wersję co cały czas jej się wieszała i musiała formatować ;/

      Usuń
    7. Może dysk miała zajechany? ;P

      Usuń
    8. Dysk był ok ale też miała dużo programów zainstalowanych co nie są potrzebne bo system sam pobrał... jej kolega zrobił porzadek na dysku:)

      Usuń
    9. Czyli najpewniej to dysk tak zamulał :)

      Usuń
    10. Pewnie tak... ale denerwuje ją to ze samo cos sie instaluje a to nie potrzebne ;/

      Usuń
    11. A to chyba można zablokować :) W sensie, żeby wysyłało najpierw komunikat.

      Usuń
    12. Na pewno można.. tak mi się wydaje (przynajmniej można tak z avastem) ;) Musze Jej powiedzieć i zapytać :)

      Usuń
    13. A to trzeba zapytać ich nowych właścicieli :)

      Usuń
    14. Udało się? Jak fajnie :D ♥

      Usuń
    15. Tylko nad jednym jeszcze dumam...

      Usuń
    16. .Ale to nie ten, którego sobie zostawiliście? ;)

      Usuń
  2. Przedostatnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia, bardzo fajny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmiku nie mogę zobaczyć, ale zdjęcia są rewelacyjne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, czemu niektórym osobom się on nie wyświetla... sprawdzałam na kilku urządzeniach i działa. W każdym razie na filmiku są porzucone w polu szczenięta.

      Usuń
  5. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już bym chciała pojechać na swoją wieś i zrobi kilka zdjęć. Bardzo ładne Ci wyszły. Szkoda mi tych piesków, co za ludzie bez serca. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta jesień na zdjęciach jak tak bardzo odległa od tego, co na co dzień widuję za oknem. Uwielbiam te Twoje zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to są fragmenty tego, co na co dzień się widuje za oknem ;)
      Dziękuję! :)

      Usuń
    2. Za oknem to ja widuję na co dzień raczej obwodnicę. Za szybą znaczy. Bo jak za okno mam czas spojrzeć to już nic nie widać :D

      Usuń
    3. Aj... obwodnica i jej okolice przeważnie są mało ciekawe...

      Usuń
    4. Już teraz tak. We wrześniu to chociaż liście wokół drogi miały piękne kolory, i te pola... a dzisiaj już szaro i monotonnie.

      Usuń
  8. Oj rzeczywiście w tym roku bardzo deszczowa ta nasza jesień. Ale w sumie jaka inna może być? Cieszę się, że udało Ci się jednak wybrać na zdjęcia mimo tych trudności pogodowych :)
    3 i 4 najbardziej mnie urzekło choć wszystkie są cudowne.
    Jejku :(( Rzeczywiście skarb, a nawet bym powiedziała skarby znalazłaś na końcu tęczy. Ale jak można porzucić takie malutkie, bezradne istotki... Co z nimi dalej się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy się trafiło, że ta pora roku była naprawdę złotą jesienią :)
      Dziękuję. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Opublikowałam post na Facebooku i znaleźli się dobrzy ludzie, którzy je przygarnęli.

      Usuń
  9. Świetne kadry,nawet przy takiej pogodzie świetnie wyglądają te migawki z jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty nawet z szarej jesieni potrafisz coś ładnego wynaleźć i zrobić temu zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest tak szaro, to szybko się wyłapuje te pojedyncze kolorowe punkciki ;)

      Usuń
    2. Ja właśnie nie zawsze widzę takie punkciki.

      Usuń
    3. Bo za bardzo skupiasz się na szarościach ;P

      Usuń
  11. Jejku jakie piękne jesienne zdjęcia.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia jak zawsze piękne, wiesz że moje kochane serduszko Szkoda że nie wszyscy zobaczyli bo każdy skupił się na zdjęciach :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się zbieram na zdjęcia, ale póki co ciągle coś innego wyskakiwało. W czwartek mam iść i mam cichą nadzieję, że deszcz nie pokrzyżuje moich planów :D
    A jak się sprawa ma z piesiami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jest w miarę ładnie :)

      Usuń
    2. Ej, ja też bym chciała obejrzeć Listy do M xD Ale bida w portfelu, a w Tychach jedno kino, na dodatek drogie...

      Usuń
  14. Pierwsze zdjęcie jest niby takie zwyczaje, ale ma w sobie pewien urok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka jesień mi się podoba. :) Szkoda, że za oknami wygląda zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest to samo co za oknami... tylko dokładnie wyselekcjonowane ;D

      Usuń
    2. Jak leje, to świat tak nie wygląda :P

      Usuń
    3. Pomiędzy deszczami ;) Szkoda, żeby aparat zalało ;D

      Usuń
  16. Aż mi się przypomniało na widok tej tęczy jaka u nas była szeroka jednego dnia i to też na tle takiego granatowego nieba. :)

    Piesiulki kochane <3
    Ktoś zainteresowany pieskami się odezwał ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiał być przepiękny widok :)
      Dwa z nich już dzisiaj rano pojechały do nowych domów :)

      Usuń
    2. Oj tak, aż miałam ochotę zatrzymać samochód na poboczu i zrobić zdjęcie. :D

      O proszę, to super. :)

      Usuń
    3. To było trzeba nie opierać się temu pragnieniu ;P

      Usuń
    4. Hahah, następnym razem posłucham głosu serca :D

      Usuń
  17. Zdjęcia piękne, ale jak na insta story zobaczyłam te psiaki to serce mi pękło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem jak tak można :(

      Usuń
    2. Ja też nie. Nie jestem w stanie pojąć... A tyle ogłoszeń o znalezionych, porzuconych zwierzaków... Nóż otwiera się w kieszeni.

      Usuń
    3. A można (w moich rejonach nawet za darmo!) wysterylizować...

      Usuń
    4. Moja ciocia przygarnęła kota i psa, bo gdzieś znalazła i gmina sfinansowała... Zawsze jest jakieś rozwiązanie, ale nie, lepiej wyp.ie.rdo.lić... jak śmieci...

      Usuń
    5. Zawsze jest jakieś wyjście :) Mi znalezienie domów zajęło kilka dni.

      Usuń
  18. Piękne fotosy. Szczególnie trzy ostatnie mi się podobają :)
    Co do tego psiaczków, to na końcu tęczy znalazłaś skarb. Nie wiem jakim trzeba być bezdusznym człowiekiem, żeby zwierzaczki wyrzucać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podobają :)
      Jeszcze takie malutkie i bezbronne... potwór.

      Usuń
  19. Jak zawsze Twoje zdjęcia są piękne i klimatyczne :)
    Kurcze, dalej nie mogę w to uwierzyć, że są jeszcze tacy ludzie bez serca, którzy wyrzucają takie maleństwa i zostawiają na pastwę losu... Ech, oby wszystkie znalazły dla siebie domek, w którym ktoś obdarzy ich miłością... Gdybym nie miała swojego psiaka z pewnością jedną maleńką istotkę bym przygarnęła... :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty to potrafisz chwycić ten ważny moment na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta tęcza to na pocieszenie po serii złej pogody :) Piękne uchwycone chwile

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna tęcza, ostatnio podczas spaceru miałam do nich szczęście i natrafiłam na kilka tęcz jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzisz, ale przynajmniej załapałaś się na tęczę :) Nie ma tego złego, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje zdjęcia przeczą temu, że jesień jest paskudną porą :) I jeszcze ta tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia <3 Ta kropelka osy i tęcza <3
    Nie jestem zabobonna,ale zawsze jak widzę tęczę,wiem że coś miłego się zdarzy,jakieś marzenie się spełni i w sumie się spełnia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czym robisz zdjęcia? Jesteś po kursach, czy samozwańczy talent? Robisz jakieś sesje? Ślubne? Rodzinne? Zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, które tutaj dodaję są przeważnie robione Nikonem D3300. Na kursy jeszcze nie trafiłam, a do takich sesji z prawdziwego zdarzenia jeszcze wiele mi brakuje ;D
      Dziękuję :)

      Usuń
  27. To na końcu tęczy kryją się takie piękności? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku tak :)

      Usuń
    2. Jak potoczyły się ich dalsze losy?

      Usuń
    3. W środę dwa z nich znalazły się w nowych domach, a dzisiaj pojechał trzeci :)

      Usuń
    4. Oby reszta też szybko trafiła do dobrych ludzi :)

      Usuń
    5. Poza tymi trzema był tylko jeden, który najprawdopodobniej zostanie z nami :)

      Usuń
    6. Wcale się nie dziwię, że zdecydowaliście się zająć takim uroczym stworzonkiem :P

      Usuń
    7. Tylko zobaczymy jak to będzie, bo chyba mam alergię na psy i muszę to najpierw sprawdzić.

      Usuń
  28. w pełni się zgodzę :) jesień ma swoje uroki, co doskonale uchwyciłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet jesień może być piękna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku jest piękna niemalże w 100%, dopiero później jest gorzej ;P

      Usuń
    2. Ja mam pewien sentyment, bo pamiętnik typowo jesienny :) Ten onetowy, najważniejszy.

      Usuń
    3. To ja taki sentyment mam do lata :)

      Usuń
    4. Lato akurat kocham bez względu na wszystko :D

      Usuń
  30. Piękne zdjecia :) Uchwycilas w jesieni to, co najpiekniejsze

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ech przy dzieciach nie ma tak dobrze ;p
    O której maluchy wstają ? :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham jesień, ale tylko pod warunkiem, że nie powoduje u mnie chandry. Trafiła mi się w ostatni weekend cudowna pogoda nad morzem. Byłabyś zachwycona. I Twój aparat też. Pozdrawiam :)

    Ps. Nie mieszkam nad morzem, zrobiłam sobie wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takiego farta, że jeszcze nigdy nie dopadła mnie jesienna chandra :)
      Piękna pogoda zawsze zachwyca ^^
      Aaa... mała omyłka :)

      Usuń
  33. Piesków jest mi tak szkoda. Jak zobaczyłam to na IG to zrobiło mi się przykro.
    A kadry są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne zdjęcia! Uwielbiam jesień, dlatego cieszę się, że w tym roku także udało mi się zrobić sporo zdjęć.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej jakie słodziaki:) Na końcu tęczy można same cuda znaleść

    OdpowiedzUsuń
  36. Przedostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    Dlaczego na świecie cały czas istnieją ludzie, którzy robią takie świństwa? To okropne.

    OdpowiedzUsuń