2018/01/11

Szronu biel

Miałam się zabrać za ten post kilka dni temu, ale jakoś tak ciągle coś odciągało od tego moją uwagę. Jak w końcu dorwałam się do komputera było już zbyt późno, aby brać się za pisanie. Także dzisiaj będzie post o przed-przedwczorajszym poranku, który to w końcu przerwał iście wiosenną aurę i po odsłonięciu rolety powitał mnie bielą. Niestety nie śniegu, lecz szronu. Ale i tak nie jest źle. Wszystko było białe, świeciło piękne słońce i jak tylko się z dzieciakami ogarnęliśmy i zjedliśmy śniadanie, to poszliśmy na długi spacer. Mróz spowodował, że rozmiękła jak dotąd ziemia stała się twarda, więc spokojnie mogłam zabrać wózek w miejsce, gdzie robi się najpiękniejsze zdjęcia, a w których dawno nas nie było z uwagi na straszne błoto. Od razu bardzo żałowałam, że nie wzięłam ze sobą aparatu, ale telefon też dawał radę ;)

110 komentarzy:

  1. fantastycznie zdjęcia! ;)
    mogę się zapytać jaki masz aparat? ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna (karmnik-kulturowy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tutaj nie aparat tylko telefon ;) Huawei P9 Lite :)

      Usuń
    2. ach, no tak. żyjemy w czasach, w których telefony mogą robić lepsze jakościowo zdjęcia niż aparaty. ;p

      Usuń
    3. Jak to wszystko szybko poszło do przodu, prawda? Pamiętam jeszcze czasy telefonów bez kolorowych wyświetlaczy, a co tu jeszcze mówić o jakimkolwiek aparacie ;D

      Usuń
  2. Rozumiem Ciebie. Sytuacja w domu, stres, nerwy, brak czasu... ale ciesze się, że kolejny post pojawił sie na blogu. Szron również ma swój urok - jest nieodłącznym elementem zimy, przymrozków nawet tych wiosennych. Przepięknie uwieczniłaś to na zdjęciach... jest tak bajkowo i magicznie. Może nie do końca zimowo ale pięknie :) Telefon świetnie sobie poradził i zdał egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie była temu winna sytuacja w domu... Kudłaty miał fajną grę ;P
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
    2. Gra ważniejsza? xD A co to za gra? :D
      NMZC ♥

      Usuń
    3. Dobra historia zawsze wciąga, nie ważne czy książka, film, czy gra. XD A co do tytułu to konkretnie "The Walking Dead: Season Two". :)
      To zaskakujące, że Martę w ciągnęło, bo oglądała od połowy i do tego panicznie boi się zombie i wszystkiego podobnego...

      Usuń
    4. No to już wszystko wiesz ;D

      Usuń
    5. Zombie nie istnieją xD

      Usuń
    6. Chociażby pod łóżkiem xD

      Usuń
    7. Masz na myśli kota? XD

      Usuń
    8. Kota to ja od razu wywalam ;D

      Usuń
    9. Przeszkadza Ci kot pod łóżkiem? xD

      Usuń
    10. Nie lubię spać w pokoju, w którym jest kot ;P

      Usuń
  3. Taka namiastka zimy...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear! and very nice pictures~
    Would you like to support each other by follow on GFC, and G+?
    Let me know and I will follow back asap~

    Love, Erika Seol

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas od trzech dni jest podobnie,a dziś z rana śniegiem lekko przyprószyło,więc zmierzając rankiem do sklepu mogłem podziwiać zimową aurę. A fotki supeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie białe poranki, z braku laku i szron dobry :)
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszy szron niż miałaby być zaraz plucha ;D

      Usuń
  7. Takie białe poranki są najpiękniejsze. Póki co u mnie ich brak tylko deszcz i błoto

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na aparat w telefonie zdjęcia są naprawdę świetne! Szkoda, że ja przegapiłam ten szron będąc w pracy. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) Ty to maż oko wprawionego fotografa i nawet telefonem pstrykasz profesjonalne zdjęcia! :) Ja też staram się korzystać z ładnej pogody i wychodzę na dwór czasem pospacerować :) A ponadto niedługo kupię lustrzankę, więc spacerów będzie jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie mówiłam, że jak będę miała lepszy aparat, to więcej będę chodzić na zdjęcia. Ostatecznie wychodzę jeszcze mniej, bo brakuje mi na wszystko czasu, a jak już gdzieś jedziemy, to brakuje miejsca, żeby wziąć tak duży sprzęt, więc ostatecznie i tak kończę z telefonem ;D

      Usuń
  10. Świetnie wykorzystany czas :)
    Zdjęcia rewelacyjne, ten błękit nieba <3

    Trzymam , trzymam... może jakoś to będzie :) Dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce, kojarzy mi się z ciszą o oderwaniem od rzeczywistości. Takie "po prostu", "niby nic", a jednak udany spacer i głowa już odświeżona - pracuje inaczej.

    Szron pięknie maluje naszą rzeczywistość, choć śniegu w tym roku zabrakło, że aż żal. Ale nic to, może innym razem nas zaszczyci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ujęcia :) zdjęcia emanują spokojem :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja cały czas robię zdjęcia telefonem :) mnie doskwiera ostatnio większa chęć spania o 4 rano jestem Nemo :D a zdjęcia oczywiście piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że jak jesteś wyrwana do snu, to nie wiesz, gdzie się znajdujesz? ;D

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia :)
    Przyjemne są takie poranki.
    Szron jest niesamowity, może to nie to samo co śnieg, ale namiastka szczęścia jest, szczególnie jak jest piękna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę jednak dodatnią temperaturę z rana, ze względu na drogi, gdyż co rano dość wcześnie odwożę synka do przedszkola i jeżdżę do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem się z Tobą zgadzam. Bezpieczeństwo przede wszystkim!

      Usuń
  16. No, nieźle przyszroniło. :D My nie mogliśmy szyb oskrobać przy aucie, tak były zmrożone. :P A wczoraj i przed wczoraj spadło nawet trochę śniegu, ale to dosłownie na kilka centymetrów. Zdecydowanie mogłoby więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebijam! U nas dzisiaj tak padało, że widać było pojedyncze płatki lecące z nieba. I nic na ziemi.

      Usuń
    2. Zima sobie robi z nas jaja. :P A na końcu przypierdzieli na Wielkanoc i zającowi jajka zmarzną... ;<

      Usuń
    3. Haha ;D Rozbawiłaś mnie tym! Ale najpewniej tak będzie, że na Wielkanoc spadnie śnieg :(

      Usuń
    4. ;) Chyba zima usłyszała moje kpiny postanowiła dziś przyjść. xD

      Usuń
    5. I to tak dobrze je dosłyszała, że i u mnie teraz śnieżyca jest! ;D

      Usuń
    6. Tak napadało, że nie mogliśmy rano na główną drogę się przebić - trzeba było brać wyjazd z rozpędu. xD

      Usuń
    7. A tak poza tym to aż mam ochotę zaśpiewać "Mam tę mooooooc, mam tę moooooc!" XD

      Usuń
    8. ...będę odśnieżać całą noc! ;D

      Usuń
    9. ...nie dojadę do pracy i wskoczę pod koc! :D

      Usuń
    10. Dooobre! xD
      U Ciebie też taka zawierucha na dworze?

      Usuń
    11. Tak, z dnia na dzień coraz więcej śniegu. ^^ Ale drogi przejezdne, mało tego - główne nawet czarne :P

      Usuń
    12. A teraz padał taki gęsty, że aż oczopląsu się dostawało od patrzenia xD

      Usuń
    13. No jak wczoraj wracałam do domu, to takie wielkie płaty leciały i to tak powolutku, że wglądało jakby ktoś pierze z poduszki wyrzucił. :D

      Usuń
    14. Od razu przypomniała mi się ta bajka: klik! ;D

      Usuń
    15. Powiem Ci, że tytuł bajki kojarzyłam, ale chyba nie widziałam jej wcześniej. :D

      Usuń
  17. Szron ma swój urok:) Potrafi wyglądać pięknie - zwłaszcza przy ładniejszej pogodzie:)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - pięknie mieni się w słońcu :)
      Bardzo się cieszę :)

      Usuń
    2. I drzewa takie lekko zmrożone bardzo ładnie wyglądają :) I na szybach potrafi "namalować" cuda :)

      Usuń
    3. No i właśnie muszę w końcu wyskoczyć na chwilę z aparatem, żeby zrobić zdjęcia tym namalowanym cudom :) W budynku gospodarczym mamy pięknie zmrożoną szybę ^^

      Usuń
    4. No to do dzieła :) I proszę wstawić na IG, żebym mogła nacieszyć oczy :)
      Jedyne mroźne obrazy jakie mnie denerwują to te na szybie od samochodu ;p

      Usuń
    5. Na pewno wstawię :) W ogóle zastanawiam się, czy by nie prowadzić fanpejdża swojego bloga i tam wrzucać resztę zdjęć. Instagram jest bardziej prywatny i nie wszyscy mają dostęp ;P

      Usuń
    6. No dobry pomysł to jest :) Choć ja osobiście korzystam tylko z IG.

      Usuń
    7. Mi IG służy do przechowywania wspomnień i dzielenia się nimi nie ze wszystkimi ;D

      Usuń
  18. Super zdjęcia robi Twój telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam zimowe fotki! jak na telefon to wow

    OdpowiedzUsuń
  20. Wręcz trochę świątecznie się zrobiło xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle dobrego, że telefon ma się prawie zawsze przy sobie w odróżnieniu od aparatu ; p Szron też magicznie wygląda, nie musi być śniegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Aparat niestety jest trochę duży ;P
      Znając nasz klimat, to śnieg byłby chwilę, a później byłaby plucha...

      Usuń
  22. Rozumiem Cię doskonale. U mnie też brak śniegu, ale jest za to mróz i zimno niesamowicie. Na zdjęciach nie byłam, ale zazdroszczę Twoich, bo naprawdę fajnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też nie byłam. Zdjęcia zrobiło się przy okazji ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  23. Wyczekuję dni, kiedy będę mogła spokojnie wyjść na spacer. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... lepiej nie brać takiego maleństwa na mróz.

      Usuń
  24. Pięknie uchwycone ciekawe migawki tej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A u mnie ciepło i deszczowo ... więc chyba na takie zdjęcia nie miałabym szans

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ ładne zdjęcia :)
    Jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ALE BYM SE WALŁA KTÓREŚ NA TAPETĘ. U siebie melduję brak śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie jedno z nich dałam na tapetę w telefonie ;D

      Usuń
  28. Ale miałaś piękny spacer! Śliczne zimowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż trudno uwierzyć, że jest to robione telefonem :) Piękna jakość jak u nie jednego aparatu ;) Cudowne, naprawdę :)
    Oj czasami z czasem i chęciami tak jest. Lepiej jednak zabrać się za coś później niż miałoby być zrobione na siłę :)
    U mnie pierwszy raz śnieg tej zimy nasypał DZISIAJ! :) Sporo się go nazbierało, a wciąż sypie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ta technologia szybko idzie do przodu. Jeszcze niedawno w ogóle nie było aparatów w telefonach ;D I te ich zielonkawe wyświetlacze! Normalnie totalna prehistoria ;P
      Chęci były, ale chciałam też i inne rzeczy porobić. Tak dla odmiany ;P
      Naprawdę dopiero dzisiaj? U mnie też sypie i oby zaraz nie było z tego chlapy...

      Usuń
  30. Twój telefon ma świetną jakość. Ja do zdjęć zawszę muszę mieć aparat, bo od mojego staruszka nawet toster miałby lepszą jakość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z aparatu zawsze są lepsze jakościowo, ale niestety aparat jest bardzo nieporęczny :(

      Usuń
  31. piękne ujęcia :) uwielbiam takie zimowe widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój telefon bardzo daje radę! Gdybyś nie napisała, to myślałabym, że zdjęcia są wykonane aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia:). Telefon spisał się na medal. Również tego dnia wybrałem się na zdjęcia i wkrótce moje fotografie ujrzą światło dzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Och myślę że w Chicago byś sobie odbiła brak śniegu :) U Nas ostatnio sypało przez 36 godziny bez przerwy ;) Chętnie bym się zamieniła na szron :P

    OdpowiedzUsuń
  35. widzę że telefon całkiem fajnie sie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaka piękna ta zima!
    Swoją drogą telefony robią teraz takie zdjęcia, że niejeden aparat się chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie. :) Ja ostatnio chora byłam i spacery niestety nie wchodziły w grę. :(

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie to teraz śnieg i tylko jazda samochodem z nożem przy gardle, bo już niestety i mi, i mojemu chłopakowi zima dała w kość.

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne zdjęcia :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia, telefon mega sobie poradził :) Ja już się nauczyłam, że bez aparatu ani rusz, a potem dźwigam kilogramy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie dzisiaj sypie jakieś białe coś, śniegopodobne, ale temperatura na plusie, więc zaraz wyjdzie z tego jedna wielka ciapa... Niby nie lubię zimy, ale bez śniegu w tym roku jakoś tak słabo!

    OdpowiedzUsuń
  42. Marta, jaki Ty masz telefon, że robi takie dobre zdjęcia? :O Podziel się informacją!

    Super szron i piękne kadry! Nie zgadłabym, że robione komórką. :D Może następnym razem będziesz miała okazję do uwiecznienia śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huawei P9 Lite :)
      Śnieg dało radę uwiecznić, ale tylko z okna ;D

      Usuń
  43. Czekam na kolejny post, już nie tylko poszroniony, ale zaśnieżony :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zima wychodzi pięknie na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi niestety ta pogoda nie służy :/
    Ostatnio mocno się przeziębiłam i dzisiaj zrezygnowałam nawet ze szkoły. Mam tylko nadzieję, że nie przerodzi się to w coś poważniejszego.
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne ujęcia! Dobrze, że można robić zdjęcia telefonem, bo tak wiele chwil by nam umknęło.

    OdpowiedzUsuń