2018/03/31

Podsumowanie styczeń-marzec '18

Z racji tego, że w zeszłym roku tak dobrze szło mi regularne pisanie kwartalnych podsumowań, postanowiłam je kontynuować. Mam tylko nadzieję, że uda mi się je pisać równie systematycznie ;)

Styczeń

Rok 2018 rozpoczął mi się dosyć słabo, ale mimo wszystko próbowałam zachować resztki optymizmu i uparcie wierzyłam, że teraz w końcu będzie lepiej. No cóż... nie było. Cały miesiąc był dla mnie pasmem nieszczęść, za którymi czyhały na mnie kolejne przeciwności losu. Takie smutne neverending story. Aj, zostawmy już te smuty, bo jednak nie tylko nimi żyję ;) Styczeń był dla mnie również czasem powrotu do zainteresowań. Pewnego dnia (tudzież wieczoru), robiąc porządki w zeszłorocznych zdjęciach, doszłam do wniosku, że strasznie zaniedbałam swoją pasję do fotografii, więc wraz z Nowym Rokiem postanowiłam wprowadzić chociaż odrobinę organizacji, dzięki czemu udało mi się odkurzyć aparat, a także wrócić do mojej miłostki sprzed lat - pisania listów. Szału jakiegoś wielkiego to nie było, ale się jeszcze rozkręcę! :)
Sylwestrowe balony / trochę wiosny / trochę zimy / rozkoszna Lucyna / zimowy widok z okna

Luty

Niby taki krótki miesiąc, a jednak nieźle dał mi w kość. Walentynkowy luty jest czasem miłości, ale w tym roku okazał się być zupełnie inny... chociaż nie tak do końca wyzuty z jakichkolwiek emocji - tych negatywnych było aż za dużo. Na szczęście minął szybko i równie szybko wyparłam go z pamięci.
Trampki o każdej porze roku / nadrzewne serce / polne chaszcze / urokliwy płotek / chmurki

Marzec

I w tym roku znów powtórzę, że bardzo lubię ten miesiąc :) W końcu zaczęło pojawiać się słońce (zarówno dosłownie, jak i przenośnie). Pominąwszy jeden nieprzyjemny incydent, to był to naprawdę udany czas. Mam tylko nadzieję, że to nie jest cisza przed kolejną burzą i w końcu będzie normalnie. Tak po prostu.
Rozkochałam się w kupowaniu butów online / pierwsze dalsze spacery / urodzinowe kwiatki / uroki bycia mamą / iście niebiańska w smaku gotowana babka koślawo polana czekoladą

110 komentarzy:

  1. I oby kwiecień był jeszcze lepszym miesiącem dla Ciebie :)
    Cudowne zdjęcia, lubię Twoje podsumowania i życzę Ci, żeby udało Ci się je kontynuować.

    Ale zostalaś ozdobiona naklejkami, ja kiedyś jak pilnowałam 4 letnią dziewczynkę to często od niej wychodziłam z naklejkami na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Klasyka. Poza obklejeniem można też liczyć na nową fryzurę ;D

      Usuń
  2. oby kwiecień był wspaniałym miesiącem dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż Marta, życzę by następne były dla Ciebie jeszcze lepsze. A mi już zaczyna brakować zimy.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję,że wiosenne miesiące będą już tylko bogate w pozytywne zdarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po burzy zawsze przychodzi słońce! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby następne miesiące były jeszcze lepsze ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam trampki o każdej porze roku. <3
    Mi marzec uciekł zdecydowanie za szybko

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że mimo przykrych i ciężkich poczatków w życiu zaczęło świecić słońce i wierzę, ze tak już bedzie dalej. Jak już słońce się pokazało to znaczy, że bedzie pojawiać się częściej - bo przecież chmury można przegnać ;)Będzie lepiej - musi być ♥ Trzymaj się i uwierz w to ♥

    Spokojnych, radosnych, ciepłych i rodzinnych Świąt wypełnionych słońcem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas ;D W końcu ile może być tych wszystkich nieszczęść, no nie? ;D
      Dziękuję i wzajemnie <3

      Usuń
    2. Limit nieszczęść został wyczerpany :*
      Dziękuję :* Szkoda, że wyszlo jak wyszło....

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że teraz przez dłuższy czas będzie względny spokój ;D

      Usuń
    4. Ojej, co się stało? :(

      Usuń
    5. Dosłownie, czy przenośnie?

      Usuń
    6. I tak jest od Wielkanocy... wczoraj wieczorem o mało co a byłaby kolejna ale udało mi się uciszyć. Boję się co będzie dzisiaj :(

      Usuń
    7. Jak coś wisi w powietrzu to uciszanie nic nie da :(

      Usuń
    8. Przez 4 dni dawali do pieca ;/

      Usuń
    9. Na razie spokój.... ale to moze cisza przed burzą

      Usuń
    10. Będzie co będzie - trzeba zaakceptować

      Usuń
    11. Pogoda śliczna... chociaż tyle

      Usuń
    12. Jakoś to przetrwasz <3

      Usuń
    13. Nie mam wyjścia chociaż jest ciężko... bardzo...

      Usuń
    14. Dziękuję ♥
      Wczoraj na szczęście był spokój, tylko pod wieczór zagrzmiało no ale lepsze to niż huragan. Prawda? ;)

      Usuń
    15. Trzeba to doceniać ;)

      Usuń
    16. Zależy jak się na to spojrzy :)

      Usuń
    17. Wolę tę jasną stronę :)

      Widziałaś komiks Łauma? xD
      Albo Przybysz? :)

      Usuń
    18. Łauma podobno świetna :D

      Usuń
    19. A o czym to w ogóle? ;D

      Usuń
    20. Nie czytałam - wiem tyle co wujek google podpowie ale Łauma kiedyś istniała na prawde o ile można mówić o istnieniu :P

      Usuń
    21. To mi wyjaśniłaś xD

      Usuń
    22. Zerknij tutaj
      http://www.kultura.com.pl/index.php?s=k_232&d=k

      Jest wszystko - krótko i na temat i są przykładowe plansze... bedziesz wiedzieć wszystko :*

      Usuń
    23. To później popatrzę ;P

      Usuń
  9. ja nie mogę kupować butów online muszę mierzyć bo mam bardzo wysokie podbicie :P ja dawniej pisałam listy teraz już nie mam na to czasu nawet

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby dalsza część roku była dla Ciebie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny mix zdjęć ^^ Powiem szczerze, że moje miesiące wyglądają podobnie od stycznia i tak jak ty mam tylko nadzieję, że nie jest to wyłącznie cisza przed kolejną burzą :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam nadzieję ,że kwiecień będzie dla mnie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzec nie był zły, więc kwiecień musi być jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post lecz zbyt małe zdjęcia :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na nie klikniesz, to się nieco powiększą :)

      Usuń
  15. Życzę więcej takich optymistycznych miesięcy jak marzec :)))
    Świetne te zdjęcia, zwłaszcza te wiosenne :)
    Babka wygląda smacznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. To oby było tylko lepiej i lepiej :) Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza z tego drugiego paska mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że kwiecień będzie lepszy pod tym względem. Trzymam kciuki 👍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam nadzieję, że kwiecień będzie łaskawszy :)
    ale bym zjadla tą babkę! mmmm

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne fotyszki. :)
    Jak słońce już wyszło, to mam nadzieję, że zostanie już na dobre - i dosłownie i w przenośni. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Powinno. Po takiej ilości ciemnych chmur nie ma innej opcji ;P

      Usuń
    2. Teraz już może być tylko jaśniej. ;)

      Usuń
    3. I coś dzisiaj deszczowo xD Jak na złość xD

      Usuń
    4. Jak nie śnieg, to deszcz! Zawsze coś. :P

      Usuń
    5. Jak nie urok, to sraczka ;D

      Usuń
  20. No i niech ta dobra passa już trwa przez kolejne miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  21. Również rok nie zaczął się u mnie tak jakbym tego oczekiwała ale mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze że wróciłaś do swoich zainteresowań :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pewna że wraz z wiosną złe odmieni się na dobre i tak już będzie trwało:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty online - dzisiaj kupiłam pierwszy raz mam nadzieje ze będą dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam przepis na tę babkę i muszę Ci powiedzieć, że Twoja wygląda tak apetycznie, że chyba w końcu się skuszę i sama upiekę :D

    Co do pisania listów, też miałam zryw jakiś czas temu, ale umarł śmiercią naturalną, bo nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Tylko jej się nie piecze ;D
      Też tak niby myślałam, że nie mam czasu, ale jak się zebrałam w sobie, to i czas się znalazł ;P

      Usuń
    2. U mnie pewnie się znajdzie... po ślubie, bo teraz mam tyle załatwiania, że z pracy wracam i ślęczę nad tym :D

      Usuń
    3. Podobno sporo jest tego załatwiania... ja tam w sumie nie wiem xD

      Usuń
  26. Muszę Ci powiedzieć, że cudne zdjęcia robisz. Fajnie tak sobie podsumować to, co się działo. Też jestem ogromną fanką trampek na każdą porę roku :D Pozdrawiam i byle już do lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Później super jest spojrzeć na to wszystko z dystansu :)

      Usuń
  27. No i wreszcie wiosennie! Oby w sercu również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna? Wczoraj myślałam, że to lato xD

      Usuń
    2. W Krakowie jest wiosennie, na lato muszę jeszcze poczekać :D

      Usuń
    3. Niedługo się doczekasz :)

      Usuń
    4. Moja ulubiona pora roku ^^

      Usuń
    5. Też lubię... pominąwszy upał ;P

      Usuń
  28. Życzę Ci samych dobrych chwil aż do końca roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak idealnie raczej nie będzie, ale niech będzie chociaż trochę lepiej :)

      Usuń
  29. Też uwielbiam marzec, zawsze przynosi trochę ciepła, radości i w moim przypadku - zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz już będzie tylko lepiej, bo skończyła się ta "neverending" zima!

    OdpowiedzUsuń
  31. No to może teraz będzie z górki 😁 Trzymam za to kciuki 😀
    Zdecydowanie powinnaś robić więcej zdjęć. Masz do tego talent i bardzo lubię je oglądać 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu powinno ;D
      Cieszę się, że Ci się podobają :) Teraz będzie coraz cieplej i będzie coraz więcej obiektów do fotografowania, więc na blogu na pewno pojawi się jeszcze więcej fotek :)

      Usuń
    2. Bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  32. Jest coraz cieplej, słońce świeci więc trzeba wierzyć, że będzie już tylko dobrze dobrze !

    Pozdrawiam:
    zauul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo że rok nie zaczął się dla Ciebie najlepiej, to im dalej tym mimo wszystko widać więcej promieni słońca. Żeby kwiecień był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że już będzie coraz lepiej! Super podsumowanie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam podobnie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie te miesiące były bardzo zabiegane, ale raczej pozytywne. W każdym razie miałam bardzo dużo wychodnego (i nie chodzi o spotkania ze znajomymi), ale przynajmniej się nie nudziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie nie idzie kupowanie butów online. Zawsze kupię albo za duże albo za małe. Nie wiem jak nie pytaj XDD
    Oby wraz z nadejściem wiosny do Twojego życia wpadło duużo słońca i pozytywnych chwil! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noga Ci się kurczy i rozkurcza? ;D
      Nie dziękuję, coby nie zapeszyć. Jak na razie jest super ^^

      Usuń
  38. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i od razu życzę równie słonecznego wtorku :)

      Usuń
  39. Dla mnie styczeń i luty również był średni. Marzec uwielbiam, więc musiało być pięknie :D Co do zakupów przez internet podchodzę z dystansem. Ostatnio mamie zamówiłam buty, dosyć drogie i okazały się zupełnie inne niż na zdjęciu. Pomijając fakt, że 'otwór' na nogę jest tak mały, że bez użycia łyżki do butów nie ma szans go założyć. Niby wiem, że mogłam złożyć reklamację, ale mama uparła się na ten model. Ja jednak wolę przymierzać w sklepie :D

    Życzę Ci aby kwiecień był pięknym i pozytywnym miesiącem, buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Oby kwiecień był dla ciebie jeszcze lepszy! Niech marzec będzie początkiem czegoś lepszego i niech dzieje się więcej dobra!

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę jasność. Uwielbiam kwiecień, a zaraz za nim maj.
    Luty jest zbyt ciemny i krótki
    Pozdrawiam

    https://londynsrondyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjecie to super sprawa, ja zaopatruje się w albumy w których mogę przyklejać zdjęcia, tak abym zawsze mogła do nich wracać nieważne od godziny i momentu :) jeśli chodzi o listy to piszesz sama dla siebie, czy korespondujesz z kimś? Polecam grupy na Facebooku do szukania osób, z którymi można pisać listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, muszę w końcu się zebrać i też prowadzić album ze zdjęciami :)
      Z kimś :) Właśnie z tego typu grup ^^

      Usuń