2018/04/09

Wiosna!

Ostatnio narzekałam na zimę, a tutaj proszę - wiosna w pełni. Z czystą przyjemnością schowałam zimową kurtkę do szafy (definitywnie i ostatecznie, bo już raczej mrozy do nas nie wrócą), a za to wyciągnęłam rower (aczkolwiek nie z szafy, lecz z przydomowej komórki ;)) i właśnie jadąc rowerem zauważyłam, że w końcu ten świat trochę się zazielenił... a raczej zabielił, bo akurat moją uwagę przykuły bielutkie zawilce. Nie mogło się to skończyć inaczej niż długim spacerem w asyście aparatu. Narobiłam sporo zdjęć zarówno na bloga, jak i tych typowo rodzinnych. Tak mnie ta zmiana pogody nastroiła, że postanowiłam odświeżyć nieco wygląd swojego kawałka nieba. Co prawda, wielkich zmian to tu jednak nie ma, bo nadal bardzo podoba mi się baza tego szablonu, ale nieco zmodyfikowałam nagłówek i wymieniłam profilówkę na wiosenną. No, ale nie ględzę już i przechodzę do tego, wokół czego ten post się kręci - do zdjęć! :)

114 komentarzy:

  1. Piękne fotki, przyroda budzi się do życia i od razu człowiekowi lepiej. U mnie też ślicznie, ale z tego nie korzystam, bo leżę z gardłem zdartym jak po (za)dobrym koncercie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ach widać już że przyroda wstaje z zimy i żyje;D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze że już wiosna - tęskniłam za nią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to nawet nie Wiosna tylko już lato 😁 ja się cieszę bo kocham słońce, Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w sumie też ;D Straszny gorąc!
      Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  5. O tak, też ostatnio widziałam tyle zawilców i mnie zachwyciły :D Cieszę się, że jest już ciepełko i zgadzam się z komentarzem Aneczki powyżej - to już lato jest a nie wiosna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna się zgapiła i lato ją wyprzedziło ;P

      Usuń
    2. W sumie to i nawet fajnie ;D Nie lubię upałów, ale jednak lepsze to niż takie zmienne nie wiadomo co. Wtedy to nawet nie wiadomo jak się ubrać, aby było dobrze ;D

      Usuń
    3. Też tak mam xD Tylko za długo sobie nie pochodzę w kurtkach wiosennych, nie wiem po co mam ich tyle :"D

      Usuń
    4. Ja tam w ogóle nie noszę przejściowych kurtek. Wolę trochę zmarznąć niż potem w upale ciągnąć za sobą dodatkowy ciuch. Czyste lenistwo ;D

      Usuń
  6. Aż miło się robi na duszy patrząc na rozwijające się pąki i nadchodzącą wiosnę.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiosna, wiosna, wiosna, ach to Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam wiosnę:) Ładne zdjęcia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna zaatakowała ze zmasowaną siłą rażenia ;) Pięknie jest!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty dobra jesteś - wiesz jak się te kwiatki nazywają. :D Ja bym powiedziała, że to takie małe białe i tyle. Totalnie się na tym nie znam. :P
    Ale wiosnę czuć, mało tego, ja powiedziałabym, że dziś to nawet latem nam zalatuje. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... studiowało się przyrodę ;D
      U mnie też lato. Upał straszny. A teraz słyszę, że powoli idzie burza...

      Usuń
    2. Hahah, brawo TY :D
      U mnie miała być burza, a poszło gdzieś bokiem, że nawet się nie błyskało. Nie podoba mi się to, że wieczory mamy nadal zimne. ;/

      Usuń
    3. A tu już była kolejna i mam już dość ;P
      E tam, nie jest tak bardzo zimno.

      Usuń
    4. Ostatnio, jak wychodząc zabrałam tylko bluzę, to potem żałowałam tego cały wieczór. xD

      Usuń
    5. Ale co to jest w porównaniu do tych mrozów, które niedawno były? ;)

      Usuń
    6. No też racja - wtedy to bym zamarzła, ale wiesz - mi się już marzą takie wieczory, co się w krótkim rękawie siedzi. :D

      Usuń
    7. A mi nie, bo się wtedy w nocy gotuję w pokoju, w którym jest powyżej 30 stopni xD

      Usuń
  11. No i w końcu wiosna zawitała... przyszła w pełni swej okazałości i z całym pięknem :) A Twoje zdjęcia idealnie ukazują to piękno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna była krótko... teraz jest lato ;D
      Dziękuję <3

      Usuń
    2. Ale takie nieupalne i dobrze :D

      Usuń
    3. U mnie w pokoju to już jest mega duszno i ze strachem myślę o prawdziwym lecie.

      Usuń
    4. U mnie w lecie nie ma czym oddychac ;/

      Usuń
    5. U mnie też. Uroki mieszkania na poddaszu...

      Usuń
    6. I na piętrze w pokoju gdzie daje słońce....

      Usuń
    7. Bo ciepłe powietrze idzie do góry ;)

      Usuń
    8. A jak jeszcze ma się pokój gdzie cały czas słońce świeci to kicha ;/

      Usuń
    9. Wszystkiego co najgorsze :P

      Usuń
    10. Trzeba się przeprowadzić na hamak pod drzewkiem ;P

      Usuń
    11. To wtedy się chwilowo ewakuować do domu ;P

      Usuń
  12. U mnie w tej chwili wszystko jest w rozkwicie, a ja mam takie blogowe tyły, że aż strach. No nic, kwiaty będą musiały poczekać na swoje wirtualne pięć minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero początek wiosny... jeszcze zdążysz przed jesienią ;P

      Usuń
  13. Zdjęcia piękne - jak zwykle! :)

    A co do wiosny, to ja też pochowałam grube kurtki i z pewną przyjemnością stwierdziłam dziś, że w samej bluzce z krótkim rękawem jest mi gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Dla mnie to słaba przyjemność... nie cierpię się topić ;P

      Usuń
  14. Ja też twardo wyczekiwalem wiosny, dzisiaj doczekałem się pierwszej burzy więc ostatnie dni naprawde sprzyjają :)

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. u nas też ciepło i słonecznie i faktycznie chce sie focić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też powoli zaczyna być ciepło :D nie mogę sie doczekać kiedy wszystko będzie kwitło :D

    OdpowiedzUsuń
  17. alepięknie zdjęcia <3 umnie pogoda już praktycznie wakacyjna :)

    pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie w sumie też już jest letnie ;D

      Usuń
  18. podobają mi się i zmiany i zdjęcia :) mega

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Aż czuć wiosnę :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba tylko u Ciebie tak zazieleniły się drzewa i trawy. U mnie tylko pojawiły się kwiatki :)
    Zmiany na plus :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet mnie nie denerwuj! U mnie w poniedziałek sypał śnieg! Nienawidzę zimy! Jak może trwać tak długo?!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w USA wszystko jest większe... nawet zima ;)

      Usuń
    2. To nie było pocieszenie... to było stwierdzenie faktu! ;D

      Usuń
  22. Niech wiosna trwa i rozpieszcza nas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tu gdzie aktualnie mieszkam, przeprowadzałam się jesienią tamtego roku, więc lata jeszcze nie przeżyłam w tym miejscu, a teraz gdy wiosna przyszła, zauważyłam jak pięknie będę miała za oknem! Zielono i różowo! Ah

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, nareszcie ciepełko! ♥ Myślałam, że już się nie doczekam i zapomniałam jak wygląda słońce! To głupie, ale od kiedy temperatury rozpieszczają, całe dnie spędzam na tarasie :D Ja również wyciągnęłam mój zakurzony rower :) Teraz mam nadzieję kursować co weekend po okolicy i pstrykać fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba łapać witaminę D :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie mi jej brakowało przez tą szarą, burą i ponurą zimę... :c

      Usuń
    3. No, ale już jest pięknie :)

      Usuń
  25. O tak:) Wiosna przyszła, a momentami można stwierdzić, że niemal lato :D
    Pogoda piękna i nastraja do spacerów :)
    Ja żałuję, że nie mam roweru i zastanawiam się nad kupnem, ale to trochę drogi interes.
    Czekam na więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziw bierze, że to dopiero kwiecień :)
      A to już zależy od tego jaki ten rower chcesz kupić ;P

      Usuń
    2. Dokładnie ;p W zeszłym roku o tej porze było znacznie zimniej.
      Niby zwykłego górala, ale z tego co się mniej więcej rozglądałam to ponad 500 zł - i to minimum.

      Usuń
    3. A nie pamiętam dokładnie jak w zeszłym roku było xD
      Oj, sporo. Patrzyłaś może używane?

      Usuń
  26. Śliczne zdjęcia, cieszę się, że w końcu wiosna przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też już nawet krokusy widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak nareszcie jest wiosna z nami i bardzo mnie to cieszy. Pozdrawiam serdeczni!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia. A ja się pochwalę że ostatnio wychodząc wieczorami z psem, chodzę po podwórku w samych gaciach! A naprzeciwko mam blok :-) Wiosna... :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie tez wkoncu przepiekna wiosna

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie odświeżenie w wyglądzie bloga na PLUS! Profilówka jak i nagłówek bardzo mi się podobają :) Jak widać pogoda bardzo potrafi zmotywować do działania :)
    Też się cieszę, że pożegnałam się z zimową kurtką. Ostatnio, gdy w niej chodziłam to bolały mnie ramiona, bo miałam dosyć noszenia tego ciężkiego puchu haha :D
    Ostatnio także byłam na spacerze i wzięłam ze sobą aparat. Powiem Ci, że wspaniale było porobić fotki. Mimo, że totalnie się na tym nie znam:) Zdjęcia jak zwykle bardzo udane! 2 jest moim dzisiejszym faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia! długo tą wiosną się nie nacieszyliśmy, bo u nas od razu nastało lato! :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Od razu człowiekowi lepiej jak widzi takie widoki na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmmm... wiosna. Zawsze dla mnie wiosna była najlepszą porą roku :-) że moje dzieci są ruchliwe i muszą mieć dużo ruchu na świeżym powietrzu nas w domu praktycznie nie ma.Dom w takie dni jest traktowany jak hotel,w którym to ja (niestety) jestem pokojówką,kucharką etc.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiosna, to także moja ulubiona pora roku. Nie jest ani za ciepło ani za zimno, czyli coś, co uwielbiam. Poza tym wszystko budzi się do życia, kwitnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Momentami to nawet nie wiosna, ale lato. Czasami nie wiem jak się ubrać, bo gdy wychodzę z domu o 6.40 to jest jeszcze okropnie zimno (10 stopni to dla mnie niewiele, kocham upały), a gdy wracam po 15 to na dworze potrafi być po 30 stopni, a nie cierpię targać potem w ręce kurtki. Dobrze, że chociaż kardigan mieści mi się w torbie, haha.
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiosna, ach!, to Ty! :)
    Jak mi się cudownie zrobiło w piątek, kiedy mogłam przed pracą wypić tę wymarzoną kawę na świeżym powietrzu. Ten dzień zupełnie inaczej biegnie, kiedy budzi słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od samego rana człowiek ma jakieś takie lepsze nastawienie do świata i w ogóle ;D

      Usuń
  39. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że w końcu wiosna <3 Tak bardzo mi brakowało promieni słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak pięknie, jak wiosennie. Uwielbiam, jak życie budzi się po zimie:D Oby te chwile trwały wiecznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam wiosnę. Też korzystamy rowerów. Fotgrafie wyszły cudownie. Uwielbiam, jak wszystko budzi się do życia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że nie mogę odpowiedzieć na komentarz i musze tutaj...

    Ewakuować? A jak piorun trzaśnie? xD

    OdpowiedzUsuń
  43. Każdego ranka wyglądam przez okno żeby podziwiać jak pięknie wszystko się zazielenia! :D
    Piękne wiosenne zdjęcia. :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Racja, robi się wszędzie zielono, taka przyjemna wiosna -nawet w mieście;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia, wiosna jest cudowna :)
    Mi udało się na super ciepłe dni w Polsce trafić jak byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O tak, na zewnątrz jest cudownie i będzie jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia, bo i świat dookoła staje się coraz piękniejszy. Wszędzie zieleń, kwiaty, ptaki, a nawet pierwsze bociany spacerujące po łąkach. Jest świetnie i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiosna to jedna z piękniejszych pór roku:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo piękne i ciekawe kadry. :) Pięknie uchwyciłaś wiosnę. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ale piekne zdjęcia!
    mega się cieszę,że wiosna już z nami ;)

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Przyłączam się do radości z wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia! Bardzo lubię ten moment, kiedy przychodzi wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja w końcu nie mam najmniejszych problemów ze wstawaniem rano. Widzę, że na dworze jest ładnie i od razu wyskakuję z łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne zdj!! Pozazdrościć talentu

    OdpowiedzUsuń