2017/08/23

Odrobina lasu

Sierpień zbliża się już ku końcowi, więc powoli wyłazimy z Panem Kudłatym do lasu, aby w pełni oddać się naszemu wspólnemu hobby - zbieraniu grzybów. Co prawda, zebraliśmy ich mniej niż przypuszczałam (wszak warunki są idealne!), że znajdziemy, ale odbiłam to sobie robieniem zdjęć. Ku swej uciesze zauważyłam, że w końcu zakwitły wrzosy i na pewno jeszcze kilka ich fotek tutaj przemycę. Mam już nawet pomysł na to, do jakiego postu je wykorzystam! :) Ale na razie ciii... wszystko w swoim czasie.

109 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc jestem jedną z nielicznych osób, ktora tylko raz w życiu zbierała grzyby.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może Kudłatemu nie w głowie było zbieranie grzybów :-) Ech,sam bym się wybrał z jakąś niewiastą do lasu... :-) A zdjęcia śliczne. Ambona przypomniała mi czasy gdy byłem stażystą w kole łowieckim i musiałem taką zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę nowe zdjęcie profilowe i chyba nowy opis :) Ty zołzą? Wypraszam to sobie xD Wprawdzie nie znam Ciebie tak dobrze jak Pan Kudłaty, ale "zołza" o Tobie bym nie powiedziała :) Na wycieczkę rowerową z chęcią bym z Tobą pojechała (przy okazji można zachaczyć o jakąś knajpkę by nadrobić to co się spaliło xD)

    Co do postu.... niby mamy sierpień a ja od paru dni mam wrażenie jakby była jesień. Jeszcze wczoraj nic nie zapowiadało, ze ma padać a jak lunęło to jakby ktoś z wiadra wodę wylał - krótko a porządnie :P
    W lesie jesienią jest pięknie a podobno jeszcze piękniej jest w Bieszczadach, ale o tym przekonasz się w przyszłości - całkiem bliskiej przyszłości :)
    Zdjęcia piękne..... punkt widokowy leśniczego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dać inne, ale niestety nie wyszło :(

      Strasznie zołzowata jestem ;P Normalnie kwintesencja tych wszystkich dowcipów o żonach. Zresztą... nie mogę pozostać dłużna Panu Kudłatemu i jego tekstom ;D

      To dawaj ;P Zajedź po mnie ;D

      Też mam takie wrażenie. Niby w dzień jest ładnie, ale noce są strasznie zimne. Lubię jesień, ale w tym roku przychodzi jednak trochę za wcześnie. Chcę jeszcze trochę ciepła :)

      Widokowy i pewno strzelniczy ;P

      Usuń
    2. Jak to nie wyszło? Z pewnością da się to zrobić :)

      A ja w to nie wierzę :D A jeśli tak jest rzeczywiście to z tego co piszesz przy Kudłatym nie da się inaczej xD

      Nie wiem kiedy zajadę rowerem xD

      Nie tylko noce - z rana również jest zimno i tak do obiadu a nawet i dłużej. Jesień o ile nie szara, bura i bardzo zimno jest ładna i przyjemna, ale jesień w sierpniu to przesada :( Rok temu tak nie było.

      I mchem porośnięty ;P

      Usuń
    3. Okrutnie zacienione :(
      Bo mnie jeszcze tak w pełni nie poznałaś ;D
      A ja się dzisiaj na ten ziąb przygotowałam, a tu taka niespodzianka i był skwar.

      Usuń
    4. Takie też jest piękne :)
      I co? Myślisz, ze gdybym poznała to bym przestała lubić? :P
      U mnie skwaru nie było, ale było ciepło :)

      Usuń
    5. Nie dla mnie ;P
      A skąd ja to mam wiedzieć? ;D
      Mam nadzieję, że jutro też tak będzie, bo mam jeszcze trochę prania.

      Usuń
    6. Ważne aby Tobie się podobało :)
      A przeczucie co Ci mówi? :D
      Podobno w niedziele ma padać, więc z praniem się wyrobisz. Bardzo lubię zapach prania, kiedy wisi na dworze i się suszy - przyjemny zapach :)

      Usuń
    7. Sama nie wiem...
      Według apki w telefonie jutro i pojutrze mają być u mnie burze.
      Dziwne te zapachy lubisz ;D

      Usuń
    8. Wiesz :) Gdyby zdjęcie Ci się podobało, odpowiadało to byś je opublikowała :)
      I co? Sprawdziło się? :)
      Dziwne? Dlaczego? Zapach prania na prawdę jest przyjemny :) Brudy już nie :D
      Lubię też aromat świeżo zaparzonej kawy ale kawy już nie ;D

      Usuń
    9. Ale nie odpowiada, bo źle światło padło ;P
      Nie. Cały dzień było ładnie :)
      Również lubię zapach kawy. I benzyny :)

      Usuń
    10. Niestety czasem i tak bywa ;)
      U mnie przez chwilę pokropiło, ale za to dzisiaj jesień :(
      Benzyny? Nie lubię... śmierdzi mi :P Ale pamiętam, ze kiedyś podobał mi się zapach tego srodka co pielęgniarka spryskuje skórę nim wbije igłę... Spirytus salicylowy? Nie wiem dokładnie co to :)

      Usuń
    11. Jesień, jesień. Dzisiaj zauważyłam, że nawet zaczęły już liście opadać.
      Octenisept? Dla mnie to w ogóle nie pachnie ;D

      Usuń
    12. A ja chyba babie lato widziałam :P
      Nie mam bladego pojęcia co to jest xD

      Usuń
    13. Jesień jak nic :)
      Octenisept jest najpopularniejszy :)

      Usuń
    14. Jesień zdąży mi się znudzić a potem ta okropna zima i pajączki ;/
      A skąd wiesz? :)

      Usuń
    15. Jakie pajączki?
      Bo ciągle na niego trafiam xD

      Usuń
    16. Jak to jakie? Na twarzy :P
      W przyszłym tygodniu planuję zbadać poziom B12, to jak nie zapomnę spytam :P

      Usuń
    17. A ;D
      I mi powiedz, czy miałam rację ;P

      Usuń
    18. Wiesz moze jak sobie z nimi poradzić? Od jakiś 2 lat mam takie ze dwa na policzku ;/
      O ile będę pamiętać. Pamięci do takich nazw nie mam ale jak już powie, to mi się przypomni. Wystarczy zapamiętać, że na O a kończy sie na t (ewentualnie skojarzyć nazwę z ostropestem) :P

      Usuń
    19. Na pewno trzeba stosować odpowiednich kosmetyków, a jak chcesz się ich definitywnie pozbyć, to musisz udać się na zabieg laserowego zamknięcia naczynek.
      Zapisz sobie gdzieś ;D

      Usuń
    20. A znasz takowe kosmetyki bo laserowych zabiegów to w mojej dziurze nie robią.
      Na czole nie da rady... pozostaje ręka - na widoku i pasuje do igły xD

      Usuń
    21. Tyle tego jest, że nie wiem co wybrać. Każdemu pasuje co innego...
      I jest rozwiązanie ;)

      Usuń
    22. Najlepiej coś sprawdzonego :)
      Ciekawe co powiedziała by pielęgniarka, gdyby to zobaczyła :D

      Usuń
    23. Nie testowałam tego typu kosmetyków. Popatrz po blogach urodowych :)
      Że masz słabą pamięć do nazw? ;)

      Usuń
    24. Albo jeszcze coś innego :P

      Usuń
    25. Lubię pisać po rękach, ktoś mi zrobił psikusa lub chcialam spytać o nazwę preparatu ;)

      Usuń
    26. Takie tam zmywalne tatuaże ;D

      Usuń
    27. Za to, że uznajesz moją odpowiedź za świetną :)

      Usuń
    28. Za inną nie można było jej uznać :)

      Usuń
    29. Ten środek był na literę C i bez zapachu.. to nie ten, który pamiętam sprzed lat ;P

      Usuń
    30. Nie mam pojęcia co to może być...

      Usuń
    31. Potem poszukam w internecie ;)

      Usuń
  4. Poszłabym z wami na grzyby :) uwielbiam spacery po lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham zbierać grzyby, w tamtym roku nie miałam na to czasu ale może w tym się w końcu uda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nienawidzę grzybobrania!!!!! po prostu, ja nigdy nic w tych lisciach nie widze! serio, wole umrzec niz isc na grzyby XDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Lasy są super, ale boję się po nich chodzić :D Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. grzybów nie jem, ale zbierać lubię!
    Piękne zdjęcia :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, bardzo lubię chodzić na spacery po lasach.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! To ostatnie mnie urzekło <3
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy ja na grzybach byłam .. :D Bardzo dawno ale pamiętam,że było ich sporo :D
    Przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne fotosy :)
    W zeszłym roku jak pojechaliśmy na grzyby to zebraliśmy ich całe ZERO ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wrzosy! I las - dzisiaj wyczułam pierwszy, prawdziwy zapach grzybów, więc korzystajcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia piękne i mogłabym je w lesie robić. Ale zbieranie grzybów totalnie mnie nie kręci - wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W lesie dla każdego znajdzie się coś ciekawego ;D

      Usuń
  15. uwielbiam leśne klimaty szczególnie jesienią :) Jestem teraz w Holandii i jadąc autobusem przez lasy do innego miasta zauważyłam że tu wrzos rośnie dywanami. Szkoda że nie zrobiłam żadnego zdjęcia :( ale przez szybę nic nie byłoby widać.

    OdpowiedzUsuń
  16. My grzybów właściwie nie zbieramy...Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam lasy, ale grzybów nie zbieram. Totalnie się na nich nie znam :/
    Śliczne zdjęcia!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej, wrzosy to już dawno kwitną ;) Też lubię zbierać grzyby, ale tam gdzie miałam ku temu okazję, były same kurki. Do tego wyzbierane już przez handlarzy, lasy dosłownie przetrzebione. Zbyt popularne tereny.

    Dobre zdjęcia, naprawdę masz oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam taki opóźniony zapłon ;D
      Kurki też są dobre. Szczególnie, że mało kiedy są robaczywe.
      Dziękuję :)

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia, masz oko!

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia!

    Ps. Książka o Beksińskich wyjaśni dlaczego malował takie obrazy ;) polecam, w każdym razie ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie przepadam za chodzeniem do lasu, ale zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią wybrałabym się na takie grzybobranie ^^ Pamiętam jak parę lat temu babcia mnie wyciągnęła na taką wędrówkę i po całym dniu szukania niestety, ale nic nie znalazłyśmy :/ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie zbieram grzybów. Raz tylko zbierałam z przyjaciółką i byłam w tym naprawdę dobra, ale jakoś mnie to nie chwyta :/
    Piękne zdjęcia, ostatnie ma coś w sobie według mnie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia 😊 Ja za to nienawidzę chodzić do lasu.. jest tam pełno robactwa, a po każdym takim wyjściu, przez tydzień boje się, że gdzieś mam kleszcza... ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za wycieczkami do lasu, zawsze obawiam się o kleszcze... natomiast wrzosy bardzo mi się podobają, a zwłaszcza te fioletowe :)

    Fajna odmiana spędzania wolnego czasu! :) Buziaki dla całej rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja lasu osobiście nie lubię, mimo iż wychowałam się w jego sąsiedztwie... ale zdjęcia piękne, ogląda się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy myślisz, że po trzech latach patrzenia na Twoje zdjęcia z lasu mogę już sama się do niego wybrać z aparatem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno powinnaś pójść ;P

      Usuń
    2. Właściwie to niedawno byłam! Tyle, że bez aparatu. Wczoraj w parku, liczy się?

      Usuń
    3. Bez aparatu się nie liczy ;)

      Usuń
  28. Pierwsze, co przykuło moją uwagę to nowy opis oraz zdjęcie :) Nie sądziłam, że Nam się w końcu pokażesz ;) Nie wydajesz się być zołzą! :D
    Co do zdjęć to są prześliczne :) Ale ja bym obejrzała więcej... Mam niedosyt :D
    A co do grzybów to coś licho w tym roku. Byłam wczoraj i cóż. Grzybów 6, a śladów po komarach 39 :)) A byłam bardzo zakryta, eh:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam zmienić stare zdjęcie, bo po tylu miesiącach nie mogłam już na nie patrzeć ;P

      Zołzowata jestem. Nie zawsze, ale jestem :)

      Dziękuję bardzo :)

      Słabo. Na początku trochę tego było, a teraz to już praktycznie nic nie ma. Mnie komary w lesie na szczęście tak nie pogryzły. W ogóle teraz pod koniec lata jakoś się tak uspokoiły ;D

      Usuń
  29. Piekny ten kawałek lasu :) Uwielbiam naturę <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Z grzybów to ja umiem odróżnić tylko maślaki. :D Cała reszta jest dla mnie trująca. xD A szkoda, bo zbieranie grzybów wydaje się być fajnym zajęciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to maślaki tylko na mokro odróżniam, bo się strasznie lepią ;P

      Usuń
    2. Moja mama zawsze mówiła, że są okropne, jak ślimaki. :D

      Usuń
    3. No bo są takie oślizgłe ;P

      Usuń
  31. Ooo nowe zdjęcie, jakie ładne :)
    Zdjęcia lasu przecudne, ja na grzybach byłam tylko raz w życiu, ale nic nie znalazłam zamiast tego najadłam się jagód.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie byłam na grzybach milion lat! A kiedyś bardzo to lubiłam! Ot, uroki dzieciństwa na wsi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle piękne zdjęcia :)
    Ja ta nie nadaję się do zbierania grzybów;p Parę razy byłam i potrafiłam przejść obok grzyba nie widząc go ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A ja niby taka ślepa, a widzę wszystkie xD

      Usuń
    2. No popatrz;p Ja jestem krótkowzroczna, więc może to przez to. A może nie chcę widzieć grzybów ;p

      Usuń
    3. Każda opcja jest możliwa ;D

      Usuń
  34. Ojej... ale piękne widoki. Uwielbiam las, za spokój i właśnie to piękno.
    Super opis pod Twoim zdjęciem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ej, dopiero teraz zorientowałam się, że nie dodałam Cię do obserwowanych, a ja tutaj się dziwiłam, że nie widzę nowych postów od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  36. Widoki są piękne :)
    Są grzyby? Byłem kilka dni temu i tylko muchomora znalazłem ;p.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Powiedz mi kiedy to lato tak szybko zleciało???
    Twoje zdjęcia jak zwykle zachwycają :)
    Ja tam nie lubię zbierać grzybów. Nigdy ich nie widzę, no chyba że są to muchomory ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Mi w ogóle strasznie szybko ten rok zleciał ;P
      Dziękuję bardzo :)
      Szczególnie te czerwone, no nie? ;)

      Usuń
    2. No jakaś masakra. Ja sama noe wiem kiedy zleciało mi prawie 1,5 roku w pracy :
      Tylko i wyłącznie czerwone :p Innych nie rozpoznaje. Ewentualnie jeszcze wiem jak purchawki wyglądają:p

      Usuń
    3. Przerażające.
      Po nadepnięciu na nie? ;)

      Usuń
  38. Ja na grzybach się nie znam, ale po lesie lubię chodzić. 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne chwile w tym lesie udało Ci się uchwycić- aż miło oko nacieszyć :D
    mogłabym tam spędzić caly dzien, odpocząć choć trochę od tego całego miejskiego zgiełku grrrr

    Wrzosy uwielbiam! wlaśnie muszę sprawić sobie je do domu :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że na poważnie bierzesz się za "fotografię" ? :)
    Bardzo fajne ujęcia, lubie zdjęcia także czekam na więcej!
    Czyżbyś się bardziej odkryła (stwierdzam po zdjęciu po prawej stronie) - więcej prywaty, co raz mniej tajemniczości? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poważnie? Te zdjęcia były zrobione tak na szybko :) Dziękuję :)
      Musiałam zmienić stare profilowe, bo już mnie irytowało. Za długo na nie patrzyłam... wszak nie było zmieniane od samego początku :) A że nie miałam niczego innego, to wrzuciłam pierwsze lepsze swej osoby. Taka tam mała odmiana :)

      Usuń
  41. Las jest miejscem które działa na mnie bardzo uspokajająco.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia przepiękne - rozwijasz sie

    OdpowiedzUsuń
  43. Dawno nie byłam w lesie, trochę żałuję, bo lubię ten klimat. Twoje zdjęcia jeszcze zachęcają do zorganizowania jakiejś wyprawy. ;) Widoki naprawdę piękne, bardzo profesjonalnie uchwycone.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam się na grzybach :/ Może rozróżniłabym kurkę i muchomora :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zupełnie nie znam się na grzybach, ale łazić po lesie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne zdjęcia! Dzięki Twojemu blogowi człowiek może pobyć na łonie natury, nie ruszając się z domu :D

    OdpowiedzUsuń
  47. przepiękne zdjęcia! Powiem Ci, że ja ostatnio kompletnie nie mam kiedy wyjść z aparatem do lasu i tak po prostu się zatrzymać na chwilę. Ciągle coś jest do zrobienia. Muszę wreszcie nadrobić ten czas dla siebie, może będzie jeszcze kilka ładniejszych dni tej jesieni i uda mi się skoczyć z rowerem do lasu.

    OdpowiedzUsuń