2018/11/18

Chińskie macro

Jak obiecałam, tak pojawiam się w końcu z nowym postem :) Co prawda, na pierwszy rzut oka nie będzie się on zbytnio różnił od innych wpisów z tej kategorii, ale jednak różnica jest dość spora - zdjęcia, które dzisiaj dodaję zostały wykonane przy użyciu soczewki do telefonu z AliExpress. Szczerze? Składając zamówienie byłam święcie przekonana, że wywalam pięć złotych w błoto, ale z drugiej strony ciekawość wzięła górę, więc ostatecznie podjęłam ryzyko i opłaciło się (szczególnie, że nie jest to cena za ten jeden produkt, tylko całego zestawu, w którego skład wchodziły trzy różne soczewki, klips do ich montowania i ładny woreczek do przechowywania całości). Potencjał jest i można zrobić naprawdę fajne zdjęcia... tylko najpierw muszę jeszcze ogarnąć sobie jakiś fajny statyw, bo ręce mi się za bardzo trzęsą, aby odpowiednio ustawić ostrość i przy robieniu tych fotek myślałam, że mnie szlag jasny trafi, ale mimo wszystko się nie poddawałam. W końcu czego się nie zrobi dla pasji... i przy okazji ćwiczę cierpliwość ;)

91 komentarzy:

  1. Co za ujęcie... jestem pod jeszcze większym wrażeniem niż zazwyczaj. Cudnie..... efekt wow <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które Ci się najbardziej podoba? :)

      Usuń
    2. Cięzko wybrać... na prawdę.... ale mogę powiedzieć, które podoba mi się najmniej ;)

      Usuń
    3. Może być i w tę stronę xD Stawiam na liść ;D

      Usuń
    4. To jest liść? A ja myślałam, że fragment grzyba xD

      Ostatnie najmniej mnie urzekło ;)

      Usuń
    5. Na przedostatnim jest liść, a na ostatnim grzyb ;P

      Usuń
    6. Wracajac do wcześniejszej rozmowy... kiedyś napisałam spoko koko ;)

      Usuń
    7. To wiem, ale myślałam, że teraz jakieś kolejne mistrzostwa euro czegoś tam są xD

      Usuń
    8. Chyba skoki ostatnio były, ale to chyba światowe...

      Usuń
    9. Nie wiem. Nie oglądam :P

      Usuń
    10. Ja też nie, ale coś mi się o uszy obiło.

      Usuń
    11. I dobrze Ci się obiło. Ale nie rozbiło? xD

      Usuń
    12. I dobrze że nie trzeba składać xD

      Usuń
    13. Złożyłabyś gdyby było trzeba?:D

      Usuń
    14. Z wielkim bólem, ale jak trzeba to trzeba.

      Usuń
    15. A co taki smut w tych kropkach wyczuwam? ;>

      Usuń
    16. Takie zycie, czasem i tak bywa. Ale jutro też jest dzień. trzeba się podnieść. Głowa do góry, pierś do przodu. Prawda? :*

      Usuń
    17. Dzisiaj ;D Będzie Mikołaj? ;P

      Usuń
    18. Wczoraj z Mikołajem byłam u Bratanicy, Brata i Bratowej, dzisiaj u Rodziców ;)

      Usuń
  2. Ej, jak za 5 zeta to cudeńko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie, mistrzowskie :)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow efekt zdjęć rozwala system:D

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem Ci, że jak na 5zł to wygrałaś w totka - super te zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. I najciężej było je zrobić :) Modelowała moja córcia, a trzylatki mają to do siebie, że nie są w stanie wysiedzieć chociaż chwili w bezruchu, więc każde wychodziło rozmazane.

      Usuń
  7. Wow! Efekty super! Aż sobie sprawdzę co to za cudo te soczewki bo w ogóle nie jestem w temacie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zachwycona tymi zdjęciami <3 przepięknie wyszło! :) kupiłaś mnie tym postem więc zostaję na dłużej by obserwować Twoje dalsze poczynania :* powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się tutaj podoba :)

      Usuń
  9. Mistrzowskie ujęcia! Naprawdę mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam soczewki do aparatu, muszę je odkurzyć i się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia robią piorunujące wrażenie. Aż trudno uwierzyć, że z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  12. JEJ JAKIE CUDOWNE ZDJĘCIA !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt :) Jestem pod wrażeniem! :)
    Sama również uwielbiam robić zdjęcia, więc zastanowię się nad tym zakupem ^^

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Martyna Carlli

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tez by się przydał jakiś porządny statyw eh :) Piękne zdjęcia i bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 i 3 zdjęcie najbardziej mi się podoba! Efekt naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda z Ali - ciąg dalszy! Taka cena, a jakie efekty. Talent to się zwie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem szczerze, że jestem w szoku, że telefony z soczewkami mogą robić takie zdjęcia. Mój telefon pływał ostatnio w toalecie i nie jestem pewna, czy dałby radę, bo trochę zaparował aparat i jak już go wysuszyłam to są takie białe plamki XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też pływał. Noc w ryżu uratowała sytuację ;P

      Usuń
  18. Jakim cudem nie obserwuję Twojego bloga, skoro kojarzę go od długiego czasu? Mniejsza o to haha genialne zdjęcia. Kto by pomyślał, że akcesoriami z Ali można zdziałać takie cuda. Pierwsze zdjęcie szczególnie mi się podoba <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post o ulubieńcach kinowych z ostatnich miesięcy, W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasem mam, że kojarzę jakiegoś bloga, często go odwiedzam, ale nie obserwuję, bo zwyczajnie zapominam zaobserwować ;D Raz na jakiś czas to ogarniam masowo ;D

      Chińszczyzna to nie tylko tandeta ;D

      Usuń
  19. Przepiękne kadry :) Widać sprzęt z ali daje radę ! :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, niesamowite efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia. Ujęcia 2 i 3 podobają mi się najbardziej :)
    Koniecznie muszę poszukać tych soczewek na Ali, bo sama bardzo lubię robić zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie :) Prawdziwe cudo za grosze :)

      Usuń
  22. Na prawde istnieje coś takiego jak soczewka do telefonu? Zdjęcia wyglądają super. Chyba sobie nawet zamówię coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Daje radę to Twoje chińskie makro! Jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem Ci, że to całkiem nieźle zainwestowane 5 złotych. :D Ja jak wchodzę na ali, to sama nie wiem na co mam patrzeć, bo brałabym co drugą rzecz. xD

    OdpowiedzUsuń
  25. O ja! Dobrze zainwestowane 5 zł :)
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcie oka jest... Niesamowite. Przepiękne! To ewidentnie było doskonale wydane 5zł! ;)

    OdpowiedzUsuń